Dünyanın yenilikçi otomobil firmalarından İsveç markası Volvo Cars, yılın ilk iki ayında premium segmentte pazar lideri oldu.
2014’ün Ocak ve Şubat ayında premium segment yaklaşık yüzde 20 daralırken, Volvo Car Türkiye ilk iki aylık toplam 508 adetlik satışı ile hedeflerinin üzerinde bir rakama ulaştı. Volvo Car Türkiye geçen seneki 393 adetlik rakamını geride bırakarak 2014’te yaklaşık yüzde 30’un üzerinde bir performans artışı göstererek premium segmentte 2013’teki yüzde 7,6’lık payını bu sene yüzde 12,2’ye çıkardı. Volvo Cars’ın ilk iki aylık satışları arasında S60 öne çıkan model oldu. S60’ta yüzde 31’lik artış yaşanırken, V40 ve V40 Cross Country geçen seneye göre satışlarını yüzde 105 arttırdı.
Hazırlayan : Yiğit Turantekin