Spread the love

Brisa, 2014 yılının ilk çeyreğinde net karını %92’lik bir artışla 49,6 milyon TL’ye yükseltti.

Türkiye’de Bridgestone, Lassa, Bandag ve Dayton markaları ile lastik pazarında yer alan Brisa, 2014 yılının ilk çeyreğinde satış gelirinin 388 milyon TL’ye ulaştığını açıkladı. Şirketin dönem net karı ise 49,6 milyon TL olarak gerçekleşti.

Brisa, Ocak-Mart 2014 döneminde bir önceki yılın aynı dönemine göre satış gelirlerini yüzde 22 artışla 388 milyon TL’ye çıkardı. Şirketin aynı dönemde net dönem karı ise yüzde 92 artarak 49,6 milyon TL olarak gerçekleşti.

Brisa’nın net karını 2013 yılının aynı dönemine göre %92 oranında arttırmasının büyük bir başarı olduğunu vurgulayan Bayman, 2014 yılında Brisa’nın “gelecek için en iyi yolculuğu tasarlamak” vizyonu doğrultusunda, bir yandan sürdürülebilir karlı büyüme misyonuyla Türk ekonomisine ve paydaşlarımıza değer katarken, bir yandan da araç sahiplerine yenilikçi çözümler sunmaya devam edeceğini belirtti.

Hazırlayan : Yiğit Turantekin

Did you like this? Share it:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Instagram has returned invalid data.

Bizi Takip Edin.