Volvo, nisan ayında lansmanını yaptığı DRIVe Powershift modelleri ile birlikte atağa kalkarken; mayıs-temmuz ayları arası toplam satışları, geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 41 oranında arttı.
Temmuz ayında toplam pazarda 44 bin 531 adet olarak gerçekleşen satışlar, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 2.3’lük bir artışı işaret ediyor. Volvo ise temmuz ayında 414 adet satış gerçekleştirerek, 2011 Temmuz ayına oranla satışlarını yüzde 30.6 artırdı ve toplam pazarın üstündeki büyümesini sürdürdü. Mayıs-temmuz ayları arasında 1610 adet otomobil satışı gerçekleştiren Volvo Car Türkiye, son üç aydaki performansıyla yüzde 41 oranında büyümeyi başardı. İlk yedi ay sonunda, Volvo Car Türkiye’nin toplam satışı ise 2811 adede ulaştı.
600 adet DRIVe Powershift
Bu başarıda en büyük pay Volvo S60’ın olurken, nisan ayında “en iyi üçlü” sloganı ile lansmanı gerçekleştirilen DRIVe Powershift modelleri, 600 adet satışa ulaşarak 1.6 lt-otomatik-dizel kombinasyonuna gösterilen talebi bir kez daha ispatladı.