Mayıs ayında 602 adet satışa imza atan Volvo Car Türkiye, haziranda da ivmesini sürdürerek 594 adetlik satış gerçekleştirdi. Geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18.6 oranında artan satışlarda en büyük pay ise Volvo S60’ın…
Toplam pazarda 50 bin 849 adet olarak gerçekleşen haziran ayı satışlarında geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla yüzde 10.34 oranında bir düşüş olmasına rağmen Volvo Car Türkiye pazar payını artırmayı başardı. Mayıs ayında 602 adet satışa imza atan Volvo Car Türkiye, haziran ayında da ivmesini sürdürerek 594 adetlik satış gerçekleştirdi. 2011 Haziran’a oranla yüzde 18.6 artan satışlarda en büyük pay ise Volvo S60’ındı. Geçtiğimiz yılın ilk yarısında 853 adet Volvo S60/V60 satılırken, bu yılın aynı dönemde 1156 adet S60/V60 müşterileriyle buluştu. Bu da yüzde 36’ya varan bir artış anlamına geliyor. Satılan 1156 adet Volvo S60 ve V60’ın 817 adedini ise DRIVe (1.6 lt dizel) modelleri oluşturdu. Volvo S40 da 824 adetlik satışla Volvo Car Türkiye’nin lokomotif modellerinden biri olmayı sürdürdü.
2012’nin ilk yarısında 2397 adet satış gerçekleştiren Volvo Car Türkiye, yılı 5600 adetlik son 10 yılın rekor satışıyla kapatmayı hedefliyor.