Spread the love

Hyundai’nin C segmenti SUV temsilcisi Tucson, Eylül ayında gördüğü makyajdan sonra ulaştığı satış rakamlarıyla segmentinde yüzde 9’luk büyüme elde etti.

Üç ay önce tüketiciyle buluşan makyajlı Tucson, dört tekerlekten çekiş sistemini dizel motor ve otomatik şanzımanla birleştirerek kısa sürede Türk tüketicinin beğenisini kazandı. Eylül’den bu yana sadece dizel otomatik 4×4 modelinden 1,500 adete yakın satılan otomobil, daralan pazarda segmentinde %9 büyüme yakalamış oldu.

Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, Tucson’un 2015’ten bu yana Türkiye’de en sevilen SUV’Lardan biri olduğunu belirtiyor ve ekliyor: “Tucson, 1.6 litre dizel versiyonuyla beraber gücümüze güç kattı. Çünkü, her yönüyle Türk tüketicisinin tüm beklentilerine cevap verebilen bir modelimiz. Bu bağlamda, zorlu bir süreçten geçtiğimiz bir dönemde bize umut aşıladı. Önümüzdeki yılda da Tucson modelimizin satışlarının daha da artmasını hedefliyoruz.”

Tucson’u DCM TV’de izleyin!

Makyajlı Tucson yakın zamanda DCM TV’de Volkan ve Muhip’in konuğu oldu. Kaçırdıysanız mutlaka izleyin!

Did you like this? Share it:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Instagram has returned invalid data.

Bizi Takip Edin.