Spread the love

Geçtiğimiz 27 Nisan’da Skoda Karoq’un Basın Test sürüşü etkinliği Sarıyer’de Eski Büyükdere İskelesi’nde boğaz kenarında keyifli bir organizasyonla beraber gerçekleştirildi. Skoda’nın SUV segmentindeki ilk göz ağrısı olan Yeti’nin yerini alan Karoq, etkinlik alanına girer girmez dikkat çekici tasarımı ve yakışıklı duruşuyla gözümüzü aldı ve kendimizi bir anda aracın içinde kokpit tasarımını incelerken bulduk. İç mekân tasarımı ve malzeme kalitesi abisi Kodiaq’ı aratmayan Karoq, selefi Yeti ile karşılaştırıldığında her anlamda olgunlaşmış diyebiliriz. girl iphone 7 plus case Test sürüşüne geçmeden önce kısa bir sunum yapan Skoda Genel Müdürü Zafer Başar, Skoda’nın hem globalde hem de Türkiye özelinde artan Pazar payından bahsetti. Her geçen gün kullanıcıların gözünde daha da popülerleşen Skoda, her yıl Pazar payını daha da büyüten SUV segmentine iddialı girmeye kararlı. Daha sonra söz alan Ulaş Örs, Skoda’nın “Crystal Design” adını verdiği ve ünlü Çek Kristal ustalarının tasarımından esinlenerek yaratılan Vision konseptlerinden ilham alan Karoq’u detaylı bir şekilde anlattıktan sonra heyecanla otoparka inerek Karoq’un direksiyonunun başına geçtik. iphone 7 case simpsons

1 Litrelik Ok, Karoq

Kodiaq’ın küçük kardeşinin Karoq olan ismi, Skoda’nın ambleminde bulunan oktan da esinlenilerek, Alaska’nın Kodiak adasında yaşayan yerlilerinin kendi dilinde araba ve ok anlamına gelen iki kelimenin birleştirilmesiyle oluşturulmuş. iphone 8 phone case for girls Yeterince “inception” olduysanız, Karoq’un 15 dakika süren ilk test sürüşüne geçebilirim. 3 silindirli 1.0 TSI motorlu ve DSG şanzımanlı modelini kullanma fırsatı bulduğum Karoq, ufak motorundan beklediğimden çok daha canlı bir karaktere sahipti. 3 silindirin ve TSI motorların karakteristik hırıltılarının birleştiği motor sesi iyi izole edilmiş bir dizeli anımsatınca, bir an dizel motorlu modeli kullandığımı düşünmedim değil. Ancak kısa parkurda ortalama tüketimi 8.5lt olarak gördüğümde benzinli bir araç kullandığımdan emin oldum. (Tabi 6000 devirdeki redline’ı görmemeyi başarırsanız). wildflower cases iphone 8 Kısacık parkurdaki ilk izlenimim motor şanzıman ikilisinin oldukça uyumlu ve başarılı çalıştığı ve sürüş konforunun selefi Yeti kadar iyi olduğu oldu. Malzeme kalitesi ve kokpit tasarımı olarak ise Skoda’nın geçmişten gelen klasik algısını yıkmaya oynadığını net bir şekilde görüyoruz. Diğer taraftan her geçen gün biraz daha kalabalıklaşan ve Pazar payı git gide büyüyen C-SUV segmentinde her markanın kendi alanını koruması için,elinden gelenin en iyisini yapması gerektiğini düşündüğümüzde Skoda’nın Karoq için bu kadar özenmesinin nedeni anlaşılabiliyor. Sonuç olarak hem tasarımı, hem fiyatı hem de donanımıyla C-SUV segmentine dişli bir rakip olarak giriş yapan Karoq, daha şimdiden ilk 4 ayda yaptığı 400 teslimat ile ne kadar başarılı olacağının sinyalini vermiş durumda. Önümüzdeki ay test için aldığımızda daha detaylı incelemesini dergimizde bulabilirsiniz.

Did you like this? Share it:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Instagram has returned invalid data.

Bizi Takip Edin.