Spread the love

Social Media Awards Turkey Ödül Töreni’nde Honda Motosiklet Türkiye “Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Marka” seçildi. Honda Türkiye Otomobil ise kategorisinde 3 adet ödüle layık görüldü.

Marketing Türkiye ve BoomSonar işbirliğiyle gerçekleştirilen ödül töreninde sosyal medyayı en iyi kullanan marka Honda Motosiklet seçildi. Honda’nın otomobil departmanı da ilk üçte kendine yer buldu. Honda Türkiye, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak hazırlanan SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre verilen SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde, hiçbir başvuruda bulunmadan yalnızca performansı ile jürinin dikkatini çekerek Motosiklet ve Otomobil kategorilerinde ödüllerin sahibi oldu.

Ödül törenine katılan Honda Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Bülent Kılıçer, “Social Media Awards Turkey 2019’da hem motosiklet kategorisinde hem de otomobil kategorisinde ödül almaktan mutluluk duyuyoruz. Sosyal medya kanallarımızda her zaman yenilikçi, dinamik, özgün ve yaratıcı içerikler oluşturarak kullanıcılarımız ile interaktif iletişimde olduk. Sosyal medya kanallarımız, tüketicilerimizle iletişimimiz için bayilerimiz kadar önemli iletişim araçlarımız. Bu nedenle bu alanlarda yaptığımız çalışmaların bu ödüller ile takdir edilmesinden gurur duyduk. Nitelikli ve bilgilendirici içeriklerimiz ile bundan sonra da dijital alanda aktif olarak paylaşımlarımıza devam edecek, bu kanallarımız üzerinden Honda severlerle iletişimde olmayı sürdüreceğiz. Dijital iletişim sürecini beraber yönettiğimiz Buzz Interaction’a ve sosyal medya kanallarında Honda Türkiye hesaplarını takip ederek bize destek veren herkese ödülümüz için teşekkür ederiz” dedi.

Did you like this? Share it:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Instagram has returned invalid data.

Bizi Takip Edin.